Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Fredag

Av Ida Hedberg - 26 september 2008 10:31

Oj vad veckorna går fort. Redan fredag igen..I helgen blir det jobb mest hela tiden. Blir nog bra, annars skulle man säkert hitta på något. Bättre att tjäna än att göra av med pengarna ;) Fast göra av med pengar, det hinner man nog ändå, brukar ju inte vara några större problem, tyvärr.


Igår efter jag slutat blev det Birsta. Köpte väggfärg till lägenheten och allt därtill, blev även lite från IKEA, faktiskt betoning på lite med tanke på vad mycket man vill har därifrån, fast snart blir det mer inköpt därifrån, så fort vi flyttat in.


Ska nu ägna mig åt att betala lite räkningar, för det är ju såå kul..


Vad händer i helgen?

 
 
Ingen bild

Moa

26 september 2008 11:08

Heej hjärtat! Jag ska köpa säntstomme idag, i morgonbitti ska jag o pappsen hämta ett matbord som jag beställt, sen raka vägen till stöde o kolla på match och sedan käka på hullsjön o sen till stan på bio mä knutten o julis o sen har ja ingen aning om vart jag ska sova.. blir nog stöde :D för stöde är alltid det bästa :) saknar dig!

 
Ingen bild

Linn

26 september 2008 11:51

Jobb, precis som för dig ärtanpärtan =) Får väl vara glad för dom dagarna man får jobba, även om det känns tungt.. Kramkram!

 
Ingen bild

Emelie

26 september 2008 12:06

Hejsan!
Ja det är ju alltid roligt att betal räkningar eller inte? Skönt att få tjäna lite epngar nu när du ska betala en massa räkningar! Jag har också betalt idag! Å snart är man färdigpackad för att åka till Boden! Vill inte men samtidigt vill jag. det är på två sätt de!
Hoppas du får en rikitg kosing nästa löning nu då när du jobbar helgen!
/Emelie

 
Emma

Emma

26 september 2008 12:11

Härligt med lite nytt till nya lägenheten! =)

Jag ska vara i stan hela helgen och jobba med tentan och mysa med Johannes. Ska väl se film om kvällarna och jobba på dagarna.

Kramkram!!

http://www.ecb.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie Svensson

26 september 2008 14:36

Hej Ida. Hoppas det går bra på skolan. Själv har jag bara 4 veckor kvar nu. Hoppas vi syns snart saknar dej när jag jobbar på Brynet. Kram

 
Ingen bild

Jenni

27 september 2008 09:43

Hej lillgullet! ;P
Ska kolla lite fotboll, fisa på häla´n och dricka lite öl, hade jag tänkt. Och kolla upp lite grejer till huset, har kollat igenom IKEA's hemsida 3 ggr nu, och man hittar nya saker varje gång :P puss

 
Ingen bild

Linn

28 september 2008 19:04

vill du inte ha målarparty då?! Vi kan komma alla bruttor och hjälpa till =D

 
Emma

Emma

29 september 2008 14:37

Hej! Vart har du tagit vägen? Hur har det gått med lägenheten? :)

Kramkram!!

http://ecb.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards