Alla inlägg den 14 september 2008

Av Ida Hedberg - 14 september 2008 14:23

14:e semptember - Ida har namnsdag. Grattis till mig   ;)


I fredags var som sagt jag och de andra brudarna på bio. Men först blev det tacobuffé på BiteLine, Gott! Bion, Patrik 1,5, som vi såg som teater i nian och tänkte därför att det vore roligt att även se den på bio tillsammans, var rätt bra. Var en trevlig kväll även fast vi kanske inte hann umgås så länge, så var det ju alltid något. Måste ses snart igen tycker jag!


Igår tillbringade jag dagen med Lill-Emma som hade sovit här. Vi åkte och handlade massa saker på ica åt mamma. Sedan käkade vi lunch här med farfar och Ingrid innan det var dags för mig att skjutsa hem henne. Inte alltför ofta jag träffar hon och syskonen. Så när jag höll i minstingen Molly var det någon som blev lite sur och avundsjuk, det var ju faktiskt Emma jag skulle vara med, för hade jag skjutsat henne hem till henne, så var det väl ändå henne jag skulle vara med ju!! Hehe, barn....


<3


När jag kom hem från dom, var Per i full gång med och gräva här ute på gården med pappsen. Så jag och mamma kockade vi. Blev potatisgratäng med rotfrukter, kött och sås. Och självklart fetaost sallad. Starköl till grabbarna (gubbarna?) och vin till mig och mammsen.

Det var den dagen/kvällen. Trevlans


Idag har jag såklart kollat på trisskrapningen på Nyhetsmorgon :) Jobbat lite på en uppgift och sedan ska jag bli bjuden på mat som det lät.

Det var min helg det. Vad har ni gjort? 

Ovido - Quiz & Flashcards