Direktlänk till inlägg 22 september 2008

Äntligen

Av Ida Hedberg - 22 september 2008 12:39

Jag och Per tog oss en promenad igår kväll, den måste ha tagit kål på mig, somnade nämligen före nio i soffan när vi kollade på film..Så ja känner mig utvilad idag, vaknade efter åtta nån gång. Bra att inte alltid sova bort dagen när jag är ledig.


Jotex julkatalog damp ner i postlådan idag, hittade ett par gardiner till sovrummet. Vi fick höstkatalogen för nån månad sedan och då medföljde en rabattkod på 50%,och jag måste säga att jag hade lite tur..för den går ut idag. Så nu har jag beställt gardinerna ,blev lite annat också.


Gardinerna:                                   

      



Äntligen har Andra Avenyn börjat igen :)

 
 
Ingen bild

Moa

22 september 2008 13:03

Hej filur! Snygga gardiner, jag hitta julgardiner till hela lägenheten där.. + lite annat, så de blir nog en beställning för 1300 haha! Men då blire ju fint å :D

 
Emma

Emma

22 september 2008 16:04

Fina! =) Mysigt med vinterkatalogen.

Kramkram!!

http://ecb.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Moa

22 september 2008 16:48

Har jag sagt att han har gåt med på det? ;) Jag får ta han i öronen inann han går med på det :P

 
Ingen bild

Jenni

22 september 2008 18:18

Jag håller på o ska lägga in en beställning jag å, hittat gardiner till nästan hela huset :D Vad husliga vi har blitt;)

 
Emma

Emma

22 september 2008 19:45

Förresten, det där med fika lät bra! Vi måste bestämma en dag :)

http://ecb.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linn

23 september 2008 11:07

Haha va fan, är jag den enda som inte beställer gardiner från Jotex just nu eller? Jag har ju tyvärr inte så många fönster, och dom är det redan nyköpt till =P Dom var åtminstone väldigt väldigt fina!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards