Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

Underbara lördag

Av Ida Hedberg - 31 mars 2012 18:44

Efter 3 långa dagar i skolbänken och ca 90 mil körda med bil samt jobb torsdag fredag var det en trött Ida som intog soffläge igår kväll. Idag är jag ledig och Per och jag tillbringade halva dagen i stan där vi  bland annat åkte till Stadium då jag hade tänkt kolla efter en tröja, har redan en lika dan i turkos men ville ha en till färg då jag trivs bra i den, till mina stora glädje var det 25% rabatt på allt i butiken, så ett par byxor fick också följa med.


 

En grå fick det bli.


Mat skulle också inhandlas och eftersom lösviktgodiset kostade 1 krona hektot på Ica Kvantum valde vi att handla där. Så nu har vi godis ett tag...och lite mat :)


Efter stadsvistelsen kom Carina och fikade, trevlans, och sedan träffade jag Emma och Novalie.


Emma och Novalie som numera är Sundsvallsbor fick presenter av en glad Ida då de flyttat närmare (nära) :))


   

En sväng till lekparken hann vi också med. En underbar lördag!



 
 
Jenni

Jenni

2 april 2012 09:10

Låter som en perfekt helg! Och de där tröjorna från Stadium är beroendeframkallande, så sköna, jag har köpt på mig fem stycken, haha! :P

http://jagochjagsjalv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards