Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Ida Hedberg - 15 mars 2012 10:09

Det blir mer och mer sällan jag skriver ett inlägg, men sedan jag skaffat min iphone så är det sällan jag använder datorn, förutom när jag ska betala räkningar eller göra skolarbete. Om det kunde komma en app till bloggplatsen skulle det vara mycket smidigare.


Förra veckan startade träningsprojektet och jag har hittills varit med på, workout, styrka och core. Nästa vecka ska jag prova step och pinngympa. Det känns jätteroligt att ha kommit igång och jag känner mig jättetaggad :)
Igår efter träningen när jag skulle gå till bilen drog jag en vurp då det snöat och det var glashalt under snön, så idag känns svanskotan vill jag lova.

Annars tillbringas mycket tid på jobbet, fick för några veckor sedan ett kortare vik på min "andra" arbetsplats vilket har underlättat jättemycket när det gäller att planera saker utanför jobbet, men tiden går och efter denna vecka återstår endast 2 veckor. Men det verkar ordna sig, detta eftersom jag äntligen nått ett av mina mål!


Igår var jag i stan större delen av dagen, jag brukar försöka när det går mot vår/sommar att inte handla mörka kläder, detta eftersom 90% av min garderob består av svarta och gråa kläder.

Jag lyckades ganska bra tycker jag:


 



I helgen som var, var vi med på angeltävlingen i Munkbysjön, ingen firre med härligt väder. På söndageftermiddag åkte vi in till stan och åt 2 rätters och avslutade med bio, mysigt sätt att avsluta helgen på med mitt hjära.


Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards