Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Ida Hedberg - 22 augusti 2011 21:48

Slut på semester, för sambon alltså, åter rutiner som i sommar varit som bortblåst på vissa plan. Även fast jag avgudar sommarn så måste jag erkänna att det känns skönt med höst, på ett sätt. Det som gör att jag tvivlar är denna vinter som ger sig till känna så småningom...Ikväll efter jobbet gjordes en lista över saker som ska göras(jag gör listor om allt, då jag anser mig ha kontroll på ett bättre sätt då) Ikväll var det kökets tur att listas, saker som skulle städas. Snart har jag ett skinande rent kök, skåp och lådor är sorterat, lika så kyl och skafferi, känns mycket bra. Fortsätter imorgon då jag prioriterade en paus i friska luften. Imorgon ska även toan få dig en omgång, jag har bestämt mig för att grundstäda varje rum, det tror jag blir bra. - Intressant läsning? Nä jag tänkte väl det ;)Nu dags för Erik och Mackan, ännu en bra sak ned hösten - bra tv igen.

Ovido - Quiz & Flashcards