Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Ida Hedberg - 7 augusti 2011 21:05

Söndag kväll och ledigheten lider mot sitt slut. Jag tänkte när jag gick av kvällspasset förra söndagkväll att denna vecka av ledighet kommer gå så fort, men jag tycker jag varit ledig länge och hunnit med många roliga saker, så det känns bra att jobba imorgon.


Igår grillade vi här hemma med Jenni och Danne innan vi åkte till Linns familj på fest, en rolig och trevlig kväll.


 

Mina fina vän Jenni

 

Tråkigt väder ikväll, vilket innebär att det inte blivit nå badmintonspelande ikväll, det som blivit en vana här hemma numera ;)


Nu ska vi kika på filmen på 5an, sängen är renbäddad och alla tre har duschat, (ja Algot duschade han också ikväll, under lite protester i och för sig.) Så inatt lär jag sova gott tills klockan ringer vid 6 tiden.

Adjö mina vänner

 

Ovido - Quiz & Flashcards