Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Ida Hedberg - 28 mars 2011 20:20

Idag var jag på synundersökning men då jag inte hittade några bågor som kändes helt rätt lutar det åt att jag kommer att beställa fler linser istället.
Jag har för övrigt idag gjort av med en massa pengar  samt varit på intro på LIAplatsen, imorgon klockan 8 början jag på rikigt.


Usch vad allting kostar och var man är duktig på att göra av med pengar...

Men jag har kommit på en smart sak för min del, jag har kommit framtill hur jag hur jag ska göra när släktingar fyller år. Jag har nämligen kommit på att jag ska bara ska uppvakta när någon fyller jämnt, och när det är något speciellt exempelvis konfirmation, student och sånt.

Detta med två undantag som stavas mamma och pappa!

Ja det var väl vad jag hade att komma med idag, på återseeende.

Ovido - Quiz & Flashcards