Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Ida Hedberg - 24 mars 2011 11:40

Denna vecka har bestått / består av en hel del roliga saker :)


-Umgåts med mina fina flickor hos Emma

- Imorgon kväll ut och äta med andra fina flickor; Hanna, Carro och AKP
-Angling Edebosjön på lördag


Förutom detta har jag även tillbringat ett antal timmar på jobbet, skrivit en del på både Etikuppgiften och Examensarbetet, har precis mailat lärar'n efter att jag kommit på en brijant idé, problemet är att hon kanske inte tycker den är lika briljant ;)


Nu ska jag göra lite nytta och med det menar jag att packa in några kassar med källsortering och pant i bilen samt åka och handla.

I nuläget är det ganska synd om mig, har nämligen bara ett avsnitt kvar att se av Tre kronor, detta innebär att jag imorgon måste inhandla box 4. Detta är något som står högt upp på min prioriteringslista ;)





Håhå jaja, håhå jaja hör så det blåser i trä'na idá......;)


Ovido - Quiz & Flashcards