Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

torsdag 23 juni 2011

Av Ida Hedberg - 23 juni 2011 09:32

Spenderade tiden igår från mitt i dagen till kvällen med Moa och Elvin, en mycket trevlig dag med shopping och fotboll.

Igår kom jag hem från staden med två nya klänningar, trodde jag. När jag packade upps dessa hemma för att prova upptäckte jag att den ena var ingen klänning utan det var shorts nedtill. Snopet, men behåller den ändå, dock inte som ett alternativ på Midsommar. Hittade den inte på hemsidan, men den är svart i botten med vita blommor, riktigt söt om jag får säga det själv :)


Här har vi den andra i allafall, tycker den ser ut som ett sidennattlinne på bilden, men den är i denimblå bomull.


 

Vad tiden går snabbt, när jag gick hem från jobbet i måndags var jag ledig tre dygn, ikväll är det dags igen 1630-2130. Men innan dess ska jag bl.a tvätta kläder inför morgondagen samt måla fönstret andra gången

, dvs. om det torkat ordentligt sedan igår när jag målade.


Hoppas hoppas det blir fiiinväder imorgon och på lördag.
Slutar jobbet imorgon 1630, en snabbsväng hem och duscha och byta om för att sedan styra kosan mot Skönsmon för Midsommarfirande.

Lördag: Viskansparken.

Jag hoppas på en underbar Midsommarhelg, med trevliga människor, god mat och dryck och sooool!

 
 
Moa

Moa

27 juni 2011 12:28

De är den på bilden jag har. Din var lite mörkare va? Har faktiskt på mig min nu =) Fast ja tycker de är så störigt för bröna håller på att ramla ut hela tiden ;)

http://kerfstedt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards