Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Ida Hedberg - 28 juni 2011 22:31

Vilket härligt väder som anlänt, tillbringade gårdagen med Jenni på Stödehuset innan jag begav mig för att jobba kvällen.
Midsommarhelgen var kanon, trots att den inte bjöd på något berömande väder.
  Midsommaraftonskvällen innehöll trerätters, prat och kortspel, en trevlig kväll.

  Midsommardagen innebar Viskansparken, vilket var i det stora hela en rolig kväll, söndagen klev jag upp lagom tills solen kikade fram och vi grillade.
Återigen, en bra helg.


  

Idag har jag och mamma sorterat saker efter mormor och morfar.
Har nyss tvättat dukar och en matta, samt diskat några vaser och annat porslin, som känns roligt att börja använda.


  Målningen av husväggen är till ända, känns skönt och resultatet blev bra.


Hoppas på sol kommande dagar trots att jag veckans resterande dagar ska jobba.

Ovido - Quiz & Flashcards