Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Ida Hedberg - 20 juni 2010 15:14

Jag hade tänkt att enbart kika på Kronprinsessans klänning igår på bröllopet då detta var det enda som intresserade mig. Oj så fel jag hade, på avdelningen igår kollade vi på bröllopet från 13 fram till 21 när jag slutade, till och från såklart.
På jobbet kunde jag på nått sätt skylla på att jag satt och kollade pga av att göra de boende sällskap. Men någon bortförklaring till varför jag satt klistrad efter arbetstid framtill midnatt finns inte.
Jag erkänner, jag blev rörd.

.


Idag känner jag mig besviken av en mängd olika saker.
Nu ska jag ta en paus, detta gör jag genom att gå ut och fortsätta måla.

Imorgon har jag tid på Perssons, så en sväng på stan blir det nog också. På kvällen påbörjar jag mitt sommarschema.

-Vart är sommar'n?

Ovido - Quiz & Flashcards