Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Ida Hedberg - 17 juni 2010 18:57

Jag tänkte att jag ska skriva några rader, nu när det är några dagar sedan sist.
För tillfället bor jag mer eller mindre på jobbet känns det som. Men till veckan blir det lite lugnare.
Igår var jag ledig min första dag sedan förra måndan, så då passade jag på att börja måla ett av våra uthus. Annars har det inte hunnit med så mycket annat den här veckan förutom bilbingo tillsammans med Per, Jenni och Danne. Jenni och jag hade jättekul och satt och pratade och skrattade åt saker och ting, medan Per och Danne bad oss hålla tyst med jämna mellanrum så de hörde numren som utropades :) Har Jenni och jag tur, kanske vi får vara med fler gånger. Om vi sköter oss dvs :)
Måste förresten också säga att jag var den enda av oss som vann. Hela 135 kronor, vi var nämligen 3 st som vann på 2 raders som gav 400 kr. Och jag var ett nummer i från 4000. Så nu är man taggad inför kommande måndagskvällar ;)
På måndag kvälllen som kommer börjar jag dock mitt sommachema..

En sak till, jag fick brev för en vecka sedan idag, där det stod att jag är antagen till den utbildning jag sökt. Härligt!

Ovido - Quiz & Flashcards