Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Gott slut

Av Ida Hedberg - 30 december 2010 16:47

Veckan har bestått av jobb förutom i tisdags då jag och Jenni var i stan,  jag blev några kassar rikare och aningens fattigare. Var en hel del rea faktiskt, men fanns mycket dåligt å...


Har i eftermiddag (då jag bara jobbade till 12 idag) varit duktig och städat, om jag får säga det själv ;)
Förstår inte hur 2 personer kan stöka till så mycket på en vecka. För det är ju trots allt bara en vecka sedan jag "storstädade".


Snart kommer Per hem från jobbet, han har med sig pizza hem, jag är jättehungrig så han får gärna komma nuuuuuu!
Imorgon jobbar jag hela dagen för att sedan hem och göra sig i ordning inför nyårsfirande hos Jenni och Danne :)


Nyårlöften? - Ja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards