Alla inlägg den 25 december 2010

Av Ida Hedberg - 25 december 2010 14:15

Igår på julafton jobbade jag 7-2030 vilket innebar att jag spenderade hela julafton på jobbet. En dag med uppklädda, glada människor som blev förväntansfulla när tomten anlände, jättemysig dag. En annorlunda julafton för min del.
Efter jobbet åkte jag till Pers familj för att äta efterrätten tillsammans,mysigt. fick många fina julklappar också :)
Imorse tog vi en uppfriskade promenad till Pers föräldrar där vi avnjöt en god frukost.
Nu i skrivande stund har jag nyss kommit hem från Emmas mamma, var dit med julklappar till Novalie. Hann träffa henne en liten stund, då hon nyss somnat när jag kom. Sötunge!

Nu ska jag bege mig till mamma o pappa för att hjälpa till med maten, ikväll firar vi med dom och brorsan.

Julen 2010 - En annorlunda, men underbar jul



God Fortsättning

Ovido - Quiz & Flashcards