Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Artikelgranskning - jag?

Av Ida Hedberg - 20 oktober 2010 16:00

Sitter på skolan och inväntar min privatchaufför Per, vi ska åka och äta middag på nått mysigt ställe. Det lär väl bli en romantisk middag i max-driven eller nå ;)


Nu är alltså första skoldagen (den här gången) avklarad. Det känns så bra att ha kommit igång igen. Mindre roligt var det att få en bunt vetenskapliga artiklar på engelska som ska granskas. Hur ska det gå till när man inget förstår tänkte jag och Linda. Detta ska bli intressant och se hur vi löser, eller om vi lyckas överhuvudtaget ;)

Har även fått en rad med andra uppgifter då vi idag introducerade en ny kurs. Samt att jobb-smsen inkommer flitigt. Intressant att se hur jag tänkt lösa det här med tiden - ett dygn har ju trots allt bara 24 timmar.


Idag åker Emma och Novalie hem till Stockholm igen, känns så tråkigt. Men vi har knäppt så fina kort. Jag ska framkalla och rama in ett på mig och Novalie som blev rikigt bra, knäppt av mästerfotografen herself - Emma, som hon själv uttryckte det ;)


Ikväll ska det städas hemma då det imorgon kväll kommer folk och ska uppvakta Per på hans födelsedag :)



 
 
Ingen bild

Hanna

21 oktober 2010 14:26

Det fixar du Ida :) Hur gick det förresten med praktikplats? Fick du tag i nån boss? Hoppas allt är bara bra! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards