Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Ida Hedberg - 11 oktober 2010 11:59

Har en bra helg bakom mig, dock helt utan bilder. Skärpning!
I fredagskväll jobbade jag, för att sedan komma hem till tända ljus och gott fika. Mysigt, och något jag inte är alltför bortskämd med om jag säger så ;)

I lördags fick jag besök av broder mellan och 3 av barnen. Bl.a Nellie som jag inte sett på några månader, oj vad hon växt :)
Gick sedan för att träffa ytterligare en liten bäbis, Novalie :)
På kvällen gjorde jag och Per i ordning inbakad fläskfilé, potatis i ugn och fetaostsallad och gott att dricka. Då jag spenderar många helgkvällar på jobbet, är det bäst att passa på när jag väl är ledig.


Igår söndag åkte jag till Ånge för att uppvaka Anna som fyllde 23 år i fredags. Hon sitter för tillfället på ett plan påväg till Egypten :)
När jag kom hem umgicks jag med Emma och lilla Novalie hela eftermiddan.

Idag har jag tvättat och bakat och känner inte för att göra mer nytta än så hehe.
Kanske blir det en sväng ut i det fina vädret tillsammans med Emelie.

Handla mat känns också som ett måste samt posta ett brev.
Imorgon jobb 12-21.

Något att se framemot denna vecka är lunchen tillsammans med Emma och lilla Novalie & Moa och lille Elvin  Samt jag och Algot ;)

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards