Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Misslyckad shopping, dåligt med sömn men provat nya maträtter

Av Ida Hedberg - 28 maj 2010 21:53

Jobbade, som tidigare nämnt, inatt. Det gick jättebra. Hoppade in i duschen när jag kom hem och ställde klockan på 12. Somnade vid 8 och vaknade 11. Tur att jag inte tog på mig att jobba i natt också. Men eftersom jag vet hur lite jag kan sova efter jobbnatt så tackade jag nej. Men jag vet att det går, eftersom jag provat flera gånger tidigare att jobba 2-3 nätter i följd. Men denna gång kände jag för att avstå.
Klockan 13 bar det iväg på Ukrainsk lunch. Jag instämmer med Yvonnes uttalande på Facebook; Har ätit så man spricker. Men gott var det och kul att prova nya maträtter :)
Somnade en sväng i soffan efter att jag kommit hem från den långa lunchen vid 17 tiden.
Inväntar nu Per som borde vara hemma om inte alltför lång tid. Han och två arbetskamrater har varit på maskinmässa i Stockholm idag.

Jenni: Det dröjer lite med bilder på exempelvis altanen då det inte har inhandlas någon möbel ännu mm. Jag var ju i Birsta igår kväll med en lång inköpslista, men av olika anledningar blev inte mycket inhandlat. Men vi gör ett nytt försök på söndag.

Trevlig helg allesammans :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards