Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Ida Hedberg - 21 maj 2010 22:44

Inte för att jag tror att någon missat det, men jag måste ändå säga att vilket underbart härligt väder det har varit ute idag och igår!

Inge roligt att vara inne och grejja när det är så fint ute, därför har jag spenderat mycket tid ute. Förutom idag på förmiddan, men då städade jag så nu har jag ett skinande rent hem nån dag framöver, härligt så länge det varar. Jag har även haft besök av Anno idag :)
Altanen är nästan helt klar nu, känns kul.


Jag är nyss hemkommen från min kära arbetskamrat Emelie. Vi har haft en trevlig kväll med många skratt :)

Imorgon och söndag är det dags för jobb, men hinner nog med lite annat också tror jag.

Biljetter till Stockholm bokades idag, så om 14 dagar åker jag dit, nice.

God natt på er.

Ovido - Quiz & Flashcards