Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Blommor och bin

Av Ida Hedberg - 11 maj 2010 11:41

Solen skiner idag, underbart! Jag klev upp vid åtta, det är skönt att komma upp i tid tycker jag.
Jag har sedan dess fortsätt rensat ogräs i rabbaterna (det verkar aldrig ta slut) samt oljat altangolvet för andra gången.


Det känns verkligen helt rätt att vi flyttade från lägenheten och flyttade in i ett litet hus istället, nu när våren är här och sommaren på ingång. Fast det har känts rätt hela tiden, fast vi flyttade mitt i kalla vintern.


Då jag pratade med Moa häromdagen pratade vi mycket om vilka blommor vi ska plantera nu i vår och till sommarn i trädgår'n. Vi började båda skratta och insåg vad gammal vi lät :P Men vi var båda överrens om att det är kul att grejja ute i trädgår'n :)






                                    Vårblommor utanför bron

   

 
 
Emma

Emma

11 maj 2010 13:29

Va skönt att höra att du/ni trivs bra i huset!

Själv ska jag ju flytta till en större lägenhet nu. Det ska bli jätteskönt att bo större. Jag har ju tyvärr ingen trädgård än då, men iaf en större altan, eller balkong kanske man ska säga, med värme så man kan sitta ute länge på hösten =)

Sköt om dig, vi måste ses något framöver!

http://idagigarimorgon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards