Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Ida Hedberg - 11 januari 2009 16:26

Nu börjar det verkligen kännas att jag inte jobbat/varit på skolan på länge. Känner mig så himla onyttig, gör inget vettigt alls. Visst är det såklart skönt att ha ett långt jullov från skolan, men jag hade hoppats på jobb några dagar under lovet iallafall, men inte...


Idag har jag legat i ett varmt bad hos mamma och pappa och läst i en bok jag fick i julklapp, skönt. Måste passa på att bada för snart åker nämligen badkaret ut härifrån så det var förmodligen sista gången jag badade här hemma.


Håller på att baka matbröd nu, har dock ej sett det färdiga resultatet då brödet är i ugnen fortfarande, men förhoppningsvis går det att äta.


Till veckan (på onsdag) börjar plugget igen, känns lite gruvsamt då kursen vi läser är enligt mig svår och många delar även ointressant, men då får jag ju känna att jag gör nån nytta på dagarna iallafall.

Jag känner att jag även behöver göra nått mer, jag behöver förändring/utveckling!





Ovido - Quiz & Flashcards