Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Ida Hedberg - 3 januari 2009 23:44

2009 är här. Igår kom vi hem från fjällen, nog om det.


Idag har det väl inte hänt alltför mycket för min del,  förutom att jag har hjälp mamma och pappa att göra i ordning nere i vardagsrummet.


Ikväll har Moa varit här, vi pratade massor och har resten av kvällen varit ute och åkt. En mycket trevlig kväll må jag då säga :) Hoppas verkligen att vi under det nya året kommer ses och umgås mycket mycket mer!


Har nyss käkat ost och kex med mamma och pappa , också har jag nyss duschat, nu måste verkligen håret torka innan jag ska gå iväg till grannpöjken annars fryser det nog till is, är ju -20.


Imorgon em åker jag och Lill-Emma till lägenheten, blir nice det.


Nu hoppade Benjamin upp brevid mig i soffan och vill gosa, min lilla älskling :)

Natti natt

Ovido - Quiz & Flashcards