Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Underbara fredag

Av Ida Hedberg - 3 april 2009 12:13

Det är rätt märkligt vad tankar och känslor kan ändras snabbt, egentligen.
Igår tyngde någonting mig så jag såg inte mycket ljus och tänkte definitivt inte gå på skolan idag.
Idag har jag kommit på fötter igen tack vare att jag tog tag i det.

Som sagt gick jag ju till skolan idag, där det väntades en heldag med praktiska övningar exempelvis, puls/blodtryck, venprovtagning osv.

 Det gick riktigt bra måste jag säga, jag är nöjd över att jag lyckades :) Så här sitter jag nu, i lägenheten med ett leende på läpparna, då dagen idag inte blev så tung som jag trott tackvare mina känslor igår.

Igår förresten så bjöd mamma o pappa Emma o Marcus på en "avskedslunch", då de flyttar till sthlm idag, tråkigt men sant, men jag ska hälsa på :)


Igår när vi var ute och gick träffade vi min gamla svenska lärare som jag inte sett på många många år, men hon var sig lik alltid ;)


Eftersom jag slutade mycket tidigare än beräknat så slänger jag matlådan jag hade med mig och går över till Pizzerian och handlar hem mycket godare lunch till mig och Per. Sedan vid halv fem ska jag möta upp Moa för att inhandla inflyttningspresent till festen vi ska på ikväll, ska bli rikigt kul.

Imorgon skipper jag o Per anglingen och ska istället åka och fiska själv någonstans, eller bara åka skoter. Å på söndag väntas det jobb 7,30-21, det är min helg det.


Definitiv APU plats fick vi idag, så ska väl ringa till veckan och prata med handledaren, blir nog bra.


Just nu ser jag inget negativt alls, underbart.

 
 
Jenni

Jenni

3 april 2009 13:36

Du vet att det bara är att ringa gumman om det är nåt! Helmysiga helgplaner! :)

http://jennik.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Moa

3 april 2009 14:52

HAHA Ida! DU verkar inte lärt dig mycket av din "svenska lärare" Särskrivning så det bara smäller om det;)

 
Ingen bild

Linn

3 april 2009 23:08

Vad otroligt härligt! Det är så det ska vara ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards