Alla inlägg den 28 april 2009

Av Ida Hedberg - 28 april 2009 19:30

Var några dagar sedan jag skrev sist, det har redan hunnit gå två dagar på den nya veckan ( å skönt är det....)


I lördags firade vi Filip som fyllde 7 år i fredags, så den dagen busade jag runt med barnen, byggde lego, hoppade studsmatta och spelade kula, så

mysigt så.




                           

                                           Jakob & Molly


                        

                                                 Ebba



 På kvällen kom Moa och hälsade på mig i stan, vi umgicks och drack drinkar, mycket trevligt!


                           


Slutade kl 19 idag på Apun, men fick sluta lite tidigare. Så jag har hunnit duscha och ska nu läsa bloggar och äta Pistagenötter. Jag tror jag blitvit beroende av dessa nötter, så himla goda.


På sista april blir det grillning hos Fredrik, ledig på fredag från apun, får jag väl se i fall jag får jobba något i helgen, vem vet.


Adjö


Ovido - Quiz & Flashcards