Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Ida Hedberg - 30 juni 2008 16:32

Blir så upprörd när jag läser och hör hur folk resonerar angående att jobba med gamla människor. Tänker inte skriva nå specifikt, men folk resonerar som ett litet barn...


Hoppas att ingen vill ha det där jobbet när ni blir gammal så kan ni sitta där och ruttna och inte få nån hjälp!

Av Ida Hedberg - 30 juni 2008 13:54

Sist jag skrev hade jag jobbat massa nätter och skulle vara ledig 4 dagar, så blev det inte. Blev ledig 1 dag. I och för sig hade jag ju inget inplanerat som jag skulle göra fre-sön, men är man inställd på att vara ledig så känns det lite jobbigt ändå...Nu är det dags att jobba nätter igen, men sen är jag ledig många dagar :)


Varit i Stöde hela helgen och blir här några dagar till, ska sköta Benjamin och lite annat nu när mamma och pappa är på husbilssemester. Per sov också i Stöde i natt fast han skulle jobba idag, jag mer eller mindre tvingade honom att sova här med mig, hatar att sova ensam, är lite skraj av mig..


Förutom att jag klev upp fem imorse och pussade älskling när han skulle åka, så blev jag väckt senare av att det ringde, frågade om jag kunde jobba idag på X-stället...mystiskt...jag menar, de har inte hört av sig en enda gång sedan i mars....


Idag känner jag mig värsta huslig ;) Har tvättat två maskiner med tvätt, tredje är i gång nu, har varit och handlat mat och varit och vattnat på graven, nu ska jag städa lite på mitt rum, det behövs verkligen!!


En annan sak som jag också gjort idag är att jag äntligen har skickat in digitala bilder på framkallning, för det var nästan två år sen sist.



Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards