Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Ida Hedberg - 2 juni 2008 10:14

Har varit underbart väder ett tag nu, såå härligt. Sedan jag skrev sist har det väl inte hänt alltför mycket. Men i fredags var jag, Anno och Per ute på ett lite tripp. Klev upp halv sex och åkte och hämtade Anno då. Sedan åkte vi mot Mora. Per i en mindre lastbil och jag och Anno körde caben. Var ett jättemysig liten tripp. Mycket sång och skratt. Per sålde caben och köpte en fyrhjuling, därav trippen...


 Per i bilen på väg hem (då alla åkte i lastbilen)


 Anno och jag på restaurang i Ljusdal


 Per på restaurangen


Det var iaf en rolig tripp, men var dötrött på kvällen...


Annars i helgen har jag varit hemma i Stöde. Grillade med mamma och pappa i lördags, gott! Igår jobbade jag. Nu är jag åter i staden, kom hit igår kväll. Nu ska jag göra mig i ordning, när som helst kommer Emma B.

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards