Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Ida Hedberg - 15 maj 2008 20:13

Brukar efter varje gång jag mått dåligt och mår bra igen, alltid tänka att det är konstigt hur det kan ändras så snabbt. Från att allt är piss och inte se nån som helst möjlighet till nånting, till att se möjligheterna. Men tur är det ju att det ändras, vore jobbigt annars. Men blir lika förvånad varje gång, att den kan vända så snabbt, relativt snabbt. 

Just nu känns allt, det mesta, jättebra. Därför passar jag på att skriva ;)


Imorse klev jag upp vid kvart i sju, följde med Per till Ånge på besikning, snäll som jag är följde jag med som sällskap :) Var senare på dan och hälsa på Jenni. Har inte varit där sedan i somras, men trevligt var det! Tiden går..


Imorgon blir det jobb 10 timmar, jobb lördag också. Bra det, så behöver man inte vara uttråkad i helgen ;)




                               



                              Innerst inne är det alltid bra

Ovido - Quiz & Flashcards