Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Ida Hedberg - 13 maj 2008 18:27

Tänkte igår em att det här kommer aldrig bli bra. Jag kommer alltid att känna såhär, dvs illamående och gråtfärdig. Vad fel jag hade, skönt. Känns så mycket bättre idag, kanske för att jag har fått distans till det på något sätt. Men acceptabelt är det inte.


Jobbade idag. Klev upp 0510 för att ta bussen till stöde 0540, ibland känner man sig inte riktigt klok, hehe.


Jag brukar sällan(aldrig) diskutera saker i bloggen, men en sak som jag blivit upprörd över är reaktionen över att sända Englas begravning i TV. Varför måsta ha debattprogram om detta? Måste finnas andra saker som är viktigare att diskutera. Englas mamma erbjöd SVT att sända begravningen, just för att så många som ville, skulle kunna få "delta" och få ett slut på det hela. Hon ville göra så eftersom så många varit engagerad i denna händelse. Nu har detta fått jättemycket kritik. Men jag förstår inte, nu var det beslutat att den skulle sändas, varför då diksutera? Det är så många som har varit beröd över detta tragiska öde, som då hade möjligheten att följa begravningen. De som inte ville se, behövde heller inte se, ingen var direkt tvingad, var och en valde själv!!

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards