Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Ida Hedberg - 24 oktober 2008 14:07

Livet är gott, världen är stor, här sitter vi jag och.....Den låten döck upp i mitt huvud förut när jag var på promenad...normalt? Hehe.


Idag känner jag mig på bra humör. Annat var det igår. Kände mig stressad över saker och ting som skulle göras under dagen, sedan ringde de om jobb och jag tar på mig att jobba på kvällen. Då blev jag inte mindre stressad kan jag lova...Som tur var, eller tur är kanske fel ord, var Per sjuk så jag kunde ta bilen till Stöde och jobba. Stupade i säng direkt igår när jag var tillbaka i stan, dagen blev nog inte såå hemsk ändå, men kändes skönt att den var över. Men det är ju inte tvivel om att jag inte trivs iallfall!


Idag har Per och jag sovit ut tillsammans och käkat frukost tillsammans, vilket näst in till aldrig inträffar, så det är något jag verkligen värdesätter.


Idag fyller underbara Moa 20 år. Grattis till dig :) Skulle inte klara mig utan dig. Hoppas du får en bra födelsedag !


                               


Har ganska nyss varit och handlat, tog en promenad till affären, var rikigt varmt ute, snart är nog sommaren här ;)


Ikväll blir det god mat hade vi tänkt och massa godis. Men innan dess ska jag fortsätta skriva på en skoluppgift, men det tar emot, den är sååå svååår.


Trevlig helg!

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards