Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Ida Hedberg - 9 oktober 2008 18:53

Nu är jag i Stöde. Mitt rum har de redan gjort om, så här verkar man inte vara välkommen ;) Idag hade vi kurstentan, så nu är alltså första kursen avslutad. Får väl se hur det gick...Ny kurs påbörjades redan i tisdags, så imorgon måste jag sitta med en uppgift mest hela dagen skulle jag tro.


Tiden går så fort, tyckte nyss det var helg. Förra helgen bestod av flytt fredag kväll och lördag. Kaos, kartonger överallt, vart skulle man börja? Men redan på söndag em hade vi fått ordning på det mycket. Lördagkväll bestod av firande av Pers syster, blev bjuden på jättegod mat och dryck hela kvällen lång, sällskapet bestod mest av Stödebor. Klockan blev över tre innan vi begav oss hem. En mycket lyckad kväll.


Lägenheten är så gott som färdig inredd eller hur man ska uttrycka sig, jag trivs och känner mig redan som hemma. Blir så klart ännu bättre när alla saker är på plats och när internet också är inkopplat, men det blir till veckan.

Nu i helgen blir det lite jobb, lite plugg om jag har otur samt uppvaktning av min älskade Anna :)


Vad vore man utan mamma och pappa? Så mycket som de ställer upp.



Trevlig helg alla!

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards