Alla inlägg under augusti 2012

Av Ida Hedberg - 9 augusti 2012 20:09

Mys med flickorna

Av Ida Hedberg - 8 augusti 2012 21:34

Har haft en supermysig kväll i Vigge hos Annas föräldrar.

Av Ida Hedberg - 7 augusti 2012 21:30

Jag somnade gott i soffan innan jag och Jenni promenerade. Vi klarade oss ifrån regnet, skönt. När vi kom hem stod en ny möbel på gården, fin. Antar Per har "gjort" den, ja inte ställningen då. Den invigde iallafall jag och Jenni. Emma kikade förbi en sväng också, vi kikade i storhuset och smidde planer ;) En perfekt dag!

Av Ida Hedberg - 7 augusti 2012 17:02

Ligger och vilar på maten innan jag och Jenni ska trotsa regnet för en promenad. Idag blev det som sagt hemgjord mat: potatismos, köttbullar, sås och lingonsylt, gott! Nedan finns bildbevis ;)

Av Ida Hedberg - 7 augusti 2012 13:59

Idag klev jag upp i ottan, åtminstone för att vara ledig. Jag agerade chaufför till stan och när jag kom hem spöregnade det så sängen var väldigt lockande, sov några timmar till innan jag satte igång med dagens sysslor. Senare ska jag göra middag, kanske kastar upp en bild senare ;) Det är nämligen sällan jag lägger ner mycket tid på matlagning numera, men idag ska allt göras från grunden tänkte jag.

Av Ida Hedberg - 5 augusti 2012 02:36

Bloggar lite denna sena timma, snart dags att sova. Är nyss hemkommen från en rolig kväll på Norrporten arena. Ledin var grym! Tidigare idag (igår) var jag och mamma på auktion, tyvärr hemma hos en arbetskamrat till mamma som inte längre finns med oss. Jag ropade in tre uppläggningfat som kom väl till pass till salladen när vi grillade ikväll innan vi entrade Sundsvall.

Av Ida Hedberg - 3 augusti 2012 13:11

Idag har vi varit en sväng till skogen. Med oss hem hade vi lite blåbär och smultron.

Av Ida Hedberg - 2 augusti 2012 21:25

Idag startade jag dagen med en kort, men härlig promenad i solskenet med Wilda. Jobbade fem timmar och på em var det dags med tandläkarbesök. Innan jag styrde hemåt handlade jag lite på Ica i Matfors, lite av deras goda saker fick följa med hem. Ikväll har jag och Jenni gått en promenad, solen sken på oss och vi hann prata om mycket. Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas att hårinpackningen jag köpte idag kan göra under. Senare ikväll, när Per kommer hem ska vi käka smörgåstårta som jag köpte idag, jag hoppas han blir glad och jag hoppas att jag kan hålls mig vaken :)

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards