Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Ledighet efter jobb

Av Ida Hedberg - 20 augusti 2012 20:26

Äntligen måndag! Så känner jag då jag har två dagars ledighet framför mig och åtta dagar skola och jobb bakom mig. Var ju dock hemma en av skoldagarna. Jag hade tänkt att jag ikväll skulle tända massa ljus och bara vara, ingen tv eller andra ljud. Men då det är säsongsstart för en del program ikväll så ändrade jag mig. Efter jobbet har jag städat och satt upp nya gardiner och nya blommor jag inhandlade igår, alltid roligt med nytt och lite förändringar. Nu ska jag och Wilda ta en promenad, sedan intar jag soffläge, jag lär nog somna i soffan innan Per kommer hem, men jag har handlat hem massa gott vi ska fika ikväll tillsammans med laxen vi köpte igår på Selånger marknad, myyys!

 
 
Mosen

Mosen

20 augusti 2012 21:26

Vi skulle ju prata vidare ikväll men de blev inget av med det för nu somnar jag snart, blev fullt ös. För dig också ser jag. Himla fina gardiner har du satt upp o orkidéerna också :) saknar dig så mycket min fina älskade vän.

http://Kerfstedt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards