Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

it's Friday I'm in love

Av Ida Hedberg - 7 oktober 2011 10:05

Åter fredag, veckorna går snabbt. Men inte mig emot, går det såhär snabbt är det snart sommar igen.

Mina dagar fylls mest med jobb och skolarbete, en bra komination för att få ut så mycket som möjligt tycker jag. Utbildningen är hittills den mest krävande jag läst då kraven är högre än förra utbildningen, men jag tycker det går bra ändå. Jag  har lovat mig själv är att börja i tid och därför inte behövs stressa på slutet alternativt behöva tacka nej till jobb / andra saker för att avsätta tiden till skolarbete, hittills har jag lyckats!

Mina glasögon som jag beställde har ännu inte hamnat i min postlåda, fick mail igår att de blir försenade pga. att de inte hade "min styrka på lager". Känns ju tryggt att de inte skickade en annan styrka i alla fall ;)

Nu ska jag ut på en promenad, sedan börjar min arbetshelg klockan 13, så det blir inga goda helgmiddagar med Per i helgen, men frukost i alla fall. Så vi får väl lyxa till det med nån extra god frukost istället då, vilket jag tycker är en av de mysigaste sakerna med helger, då jag alltid annars på vardagarna får inta den själv eller på jobbet.

Idag anläner Emma m. familj, kul! :)
 

 
 
Ingen bild

Linda

7 oktober 2011 14:32

Vad är det för utbildning du läser nu ? och vad läste du förut ? :)

 
Ingen bild

Ida

9 oktober 2011 13:54

Jag läste en KY-utbildning förut inom psykiatri och läsen nu är YH-utbildning inom demens.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards