Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Ida Hedberg - 6 januari 2011 16:07

Nu tycker jag det räcker med snö, det yr och det känns gruvsamt att bege sig ut. I och för sig ska jag inte gå så långt. Målet är svärmor dit vi ska, tillsammans med Peter och Carina, på middag. Blir säkert jättetrevligt. Bäst jag fixar till mig så jag inte ser halvdöd ut, det blev bara 3 timmars sömn idag. Men det tar jag igen en annan gång :)

Idag har vi grejat i sovrummet, isolerat och satt upp TV, blev rätt bra.



Nä, försöka fixa till sig var det..




Av Ida Hedberg - 6 januari 2011 00:25

Jag har haft äran att de senaste dagarna fått umgåts med Emma och Novalie :)
Jag är en stolt Gudmor till denna otroligt söta unge, det går inte att titta sig mätt på henne! Om Du lillaplutt bara visste vad du och din mamma betyder för mig.



  





Annars då?
Sitter på jobbet just nu och gör väl så till kl 07.15 imorgon. Idag har jag (förutom att träffat Emma o Novalie) städat ut julen. Nu är våren mer än Välkommen :)


Har haft funderingar en längre tid om en utlandsresa, min stora fråga förutom vart jag vill åka, är när. Känns opassande nu i vår när tre månader går åt till LIA. Det tåls att tänka på.


Nu har det blivit Trettondagen, vad det nu är för speciellt för det. Men glad är jag, då det är mer betalt än en vanlig onsdagsnatt...




Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards