Alla inlägg under september 2010

Av Ida Hedberg - 16 september 2010 11:40

Kan man bli annat än less och upprörd när man i en veckas tid har ringt åtskilliga gånger varje dag (utom helgen) för att få tag i ansvarig/chef inom Psykiatrin för att få komma och göra fältstudier? Men jag och Linda ger inte upp. Skam den som ger sig ;)
Utbildningen går sakta med säkert framåt, har redan hunnit avslutat första kursen. Har mer och mer lyckas få en bättre uppfattning om utbildningen, och jobb hinns med samtidigt vilket känns väldigt bra.

Gruvar mig och gå ut när det regnar så mycket, i och för sig ska jag bara ut till bilen för att åka och jobba, men ändå ;)

Nu ska jag packa väskan inför min Stockholsvistelse, som jag längtar  :D

Av Ida Hedberg - 11 september 2010 19:58

Nu är vi äntligen färdiga med "allt" vid bron på huset :)
Tänk att jag alltid lyckas ha före-och efterbilder i olika vinklar, hehe..


          



  


Ny bro, ny dörr, nya utelampor och brädor runt blomrabatterna. Och en postlåda mindre.



Bloggar mera en annan dag, tänkte hoppa in i duschen nu och sedan blir det nån film, och ostkrokar :)




Grattis än en gång till Emma och Marcus som i torsdags fick en liten Novalie <3
Lääängtar så tills vi ska ses!




Av Ida Hedberg - 9 september 2010 11:03

Några bilder tagen med nya kameran :)



     


  

Av Ida Hedberg - 7 september 2010 10:39

Igår hade vi en jättemysig dag tillsammans, Jag, Jenni, Moa och Elvin :)


                     


                      


                        


                       


                         

Av Ida Hedberg - 7 september 2010 10:05

Jag tänkte komma igång med bloggandet igen, får väl se hur det går med den saken.

Sedan sist jag skrev har jag börjat KY-utbildning inom Psykiatri, och har därmed insett var mycket enklare det var när jag bara jobbade. Har man slutat sitt arbetspass då är man ledig, men går man i skolan har man alltid något som ska göras när man kommer hem. Men jag tror det här kommer bli bra, men måste kämpa ibland!

Jag har sedan sist också beställt en systemkamera, som en present till mig själv :) Fick hem den för några dagar sedan och har börjat fota lite. Köpte även Photoshop, så såfort jag får lite tid över ska jag börja leka med det :)


I nästa inlägg kommer bilder

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards