Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

Middag med tjejerna

Av Ida Hedberg - 3 juli 2010 22:12

Nu sitter jag på jobbet och har gjort en och en halvtimme av min enda jobbnatt i sommar, "bara" nio timmar kvar.
Idag har det ju varit underbart väder ute, Per och jag och grejat mycket ute på gården idag, och ikväll har jag grillat med tjejerna.
Det märks att det är varmt ute då det inne är 29 grader.
Så i natt blir det fika ute med min arbetskamrat :)


Några bilder sedan kvällen:

          

En trevlig kväll med flickorna, vi konstaterade att det var i oktober vi sågs allihopa sist. Så det var jättekul att vi äntligen kunde ses och god mat blev det ju också :)

 
 
Ingen bild

Jenni

4 juli 2010 20:51

Vilka fina bilder! Tack för igår! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards