Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Min helg i bilder

Av Ida Hedberg - 15 februari 2010 09:48

Sent i fredags kväll gjorde vi hemmagjord pizza, blev bra, var ju trots allt första gången.

  


I lördags kom Hanna och Carro, dom hade med sig jättefina presenter. Den eftermiddagen bestod av massa prat och skratt ;D


     





                     



                      


                    


Igår söndag jobbade jag 7.30-16 På kvällen blev det tacos  samt en god efterrätt. Inte allt för märkvärdigt Alla hjärtansdagsfirande, men jag tycker man ska vara snäll och kärleksfull årets alla dagar ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards