Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Ams, fika med Hanna och 500 kr rikare.

Av Ida Hedberg - 10 februari 2010 17:57

Nyss hemkommen från staden, där jag varit på information samt samtal med handläggare på ams.
Hann även med en fika med Hanna, mycket trevligt :)
Med mig hem fick jag strumpbyxor, väst, scarf och en tröja, väldigt nöjd!


En helsvart fykantig scarf har jag letat  länge på flera affärer, utan resultat. Bara på hemsidorna har jag sett att det finns. Men idag hittade jag en på Lindex.



  




Just i detta ögonblick blev jag 500 kr rikare, jag har tur jag =)


Imorgon ska jag jobba c-tur och kanske träna en sväng efteråt.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards