Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Ida Hedberg - 23 juni 2009 19:31

Den här dagen har rusat iväg, trots att jag inte gjort så mycket annat än att tvätta några maskiner och varit ner på stan.
Gjorde i ordning en kycklingsallad till middag och senare gick vi på en promenad, härligt väder ute.


Saker har blivit annorlunda nu och jag ser det ut ett annat perspektiv än tidigare, känns bra.

Jag måste också skriva ner några saker jag kommit fram till att jag längtar till:
Att umgås med Jenni mfl på deras underbara altan när den blir klar
Att hälsa på Linn i lägenheten
Att hälsa på Moa när hon flyttat
Hmm, måste ju komma på något om Emma också....Dig längtar jag efter att träffa på dessa tre ovanstående ställen :)


 Klockan är snart åtta, det innebär Allsång på Skansen, chips, dipp o morötter.

Av Ida Hedberg - 23 juni 2009 12:34



 Tomas födelsedag:




Tomas - Jubilaren





 Midsommar:


Åt årets första jordgubbar- Gott!



Grabbarna



Jag valde att dricka Bäska Droppar, eller hur var det?



Per o Johannes



Solnedgång




Ovido - Quiz & Flashcards