Alla inlägg under december 2009

Av Ida Hedberg - 10 december 2009 12:43

Vi har ännu inget internet, vilket känns trist. Det har krånglat med förhoppningsvis har vi det kring den 15:e. Så just nu befinner jag mig hemma hos mamma och pappa.

Ikväll kommer Emma, Jenni och Moa, vilket jag ser framemot jättemycket :) Vi ska ha glöggkväll så jag har inhandlat julmust, glögg, pepparkakor mm.

Så typiskt att den snön som kommit har försvunnit, mn jag gör allt för att få julstämning: lyssnar på julsånger, slår in julklappar och idag tog jag fram alla tomtar.

Imorgon kväll är det julbord på Stadshuset som gäller :)



Ha det bra alla där ute

Av Ida Hedberg - 5 december 2009 19:50

Igår var som sagt avslutning på utbildningen, det mesta var väl lyckat och trevligt även om vissa idioter förstörde stämningen.


Roligt med bowling och god middag, ett roligt avslut med trevliga människor (vissa iallafall)


Jag följde med Pernilla efter det att lärarna hållt tal och givit oss lyckönskningar. Vi gjorde i ordning en god sallad, drack cider och umgicks till det var dags att traska iväg till Olearys.


Idag har jag och Per varit på julmarknad här i Stöde, måste ju passa på när det händer något på byn ;) Då ringde Emma och sa att hon och Jenni stod på bron här hemma och undrade vart vi var. Så jag och Per begav oss hem efter en kort stund. Då kom Emma och Jenni tillbaka, vilken överraskning dom kom och uppvaktade mig med blommor och presenter, tack än en gång, ni är underbara!


Vid 16 kom mamma, pappa, Sture och Anita på middag. Jag bjöd på hemmagjord smörgåstårta, öl och vin och sedan kaffe,glass och kladdkaka. Jag fick fina presenter även då =)


Nu är det dags för Dansbandskampen ;) Sedan är det väl dags att söka sig till sängen då det väntas jobb imorgon 07:30-21.



Tack för alla Gratulationer

Av Ida Hedberg - 3 december 2009 21:26

Har ikväll skickat in de allra sista uppgiferna på utbildningen =) Satt i natt vid 4-tiden på jobbet, det återstår att se hur bra resultat det blev ;) Hjärnan är ju kanske inte aktiv då.


Imorgon åker jag återigen  7 bussen in till stan. Imorgon är det fotografering, avslutning med psykiatrilärarna, fika och avtacka mentorerna. Och på kvällen blir det bowling och sedan middag på Olearys. Hoppas på en kanon kväll med underbara människor!








                    


               



Av Ida Hedberg - 1 december 2009 10:34

Igår kväll snöade det ganska mycket, vilket resultarde i att man vaknade till en snötäckt utsikt imorse, mycket fint :)

Igår kom även Moa och hälsade på vilket var mycket trevligt. Längtar till nästa torsdag då vi ska mysa tillsammans inför julen jag och tjejerna.


Något annat som jag anser som trevligt är att jag fått några jobbpass framöver, sånt gillas verkligen från min sida.

Imorgon är det alltså näst sista dagen i skolan, vilket innebär att jag ska ägna denna dag åt att slutföra de alla sista uppgiftena i utbildningen. Men, blir det som jag anar så åker jag in till stan sedan för att kika på julklappar =)

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards