Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Kyla...brrr..

Av Ida Hedberg - 18 december 2009 09:32

Ingen överraskning för någon, men ändå, jäklar vad kallt det är ute! Hade tänkt fortsätta elda i natt, men det gick inte så bra med tanke på att jag somnade. När jag vaknade före sju imorse var det nästan -27 ute.

Ligger under täcket i soffan nu, tända ljus, nyhetsmorgon och en kopp te. Har gruvat mig varje gång jag måste kliva upp, bort från värmen under täcket för att lägga i mer ved. Men snart ska jag snart trotsa kylan för att gå ut och hämta in mer ved, sedan ska jag göra ett ryck och dammsuga och plocka ihop här. 12.30 börjar jag jobba, jobbar bara 4 timmar idag. Så ikväll ska jag och Per göra i ordning våran julskinka.

Har bara slagit in tre julklappar hittills, så är väl dags att sätta sig och slå in resten också, skoj :)


Känner mig på lite bättre humör idag, trots att jag fortfarande har ont i rygg och nacke...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards