Alla inlägg under november 2009

Av Ida Hedberg - 9 november 2009 13:02

Idag är det måndag och det innebär att jag påbörjade sista kursen för utbildningen, tror detta kommer blir intressant. Vilket kan underlätta, än om det är något som är helt ointressant...
Något som var en bra överraskning är att vi är lektionsfri v48, och det passar mig utmärkt eftersom det är den veckan vi måste vara ut ur lägenheten. Så då har jag nog det jag gör. Såklart skulle vi få en ganska stor uppgift då, men ändå var det ju bra eftersom jag kan göra uppgiften när jag vill och inte behöver vara på skolan.

Ska snart bege mig ner på stan igen för att klippa mig, ska bli otroligt skönt, äntligen!

Ikväll kommer Hanna o Carro, fruksallad och glass står på menyn :)

Av Ida Hedberg - 3 november 2009 15:23

Just nu känns allting bra, just nu är jag lycklig :)
Fantastiskt!


Har idag på em haft min slutbedömning på praktiken. Nu är jag ganska nyss hemkommen, har nyss beställt en klipptid, känns jätterbra att äntligen klippa mig känns välbehövligt!

Ska sedan knata iväg till Thaikiosken och inhandla dagens middag, det som är så bra med det stället, förutom att det är god mat, är att man får så mycket att det räcker till lunch imorgon.

Jag har tagit initivativ till en fika på stan på måndag kväll med Hanna o Carro, vilket jag verkligen ser framemot =)

Igår beställde jag som sagt boken inför sista kursen i utbildningen som startar på måndag, snabbleverans, idag låg den i brevlådan.


Från det ena till det andra...

Av Ida Hedberg - 2 november 2009 07:13

Idag är jag väldigt trött, nu börjar sista veckan på APUn innan det är dags för skola igen.
Har precis beställt sista boken i utbildningen =)


Helgen har bestått av att kakla, murat, gjutit, målat och lagt golv. Murningen och gjutningen är dock inget jag har gjort utan det får jag tacka pappa och svärfar för, samt Per så klart.

Har även varit på fest i lördags, vilket var roligt då jag träffade trevligt folk och dansade järnet ett tag =)
Dock var jag nöjd vid halv ett..


Så synd att jag inte kan luncha med tjejerna idag, men men...har ju varit med alla andra gånger så jag får väl tänka tillbaka på dessa tillfällen idag =)



Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards