Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

Loppisfynd

Av Ida Hedberg - 18 augusti 2009 11:10





Tänkte att jag ska lägga upp bilder på saker jag köpt på Loppis i sommar, dock inte alla saker men några. Om inte annat är ju det en roligare sysselsättning än att plugga, som jag egentligen borde göra ;)



 

Sådant tvåvåningskakfat har jag letat på flera loppis i sommar - utan resultat. Men min snälla granne hittade ett åt mig.



Enkla gamla assietter med guldkant





Dessa målade jag om till vit, före var dom betonggrå.




Ja, det var väl allt, för nu...

 
 
Ingen bild

Linn

18 augusti 2009 11:19

Åhh, vilka fina! Gillade de sista speciellt mycket =)

 
Ingen bild

Jenni

18 augusti 2009 12:52

Vad kul att du hittade dedär fatet! :D Kanske du kan skicka grannen och hitta en tallrikshylla åt mej å som jag letat mej tokig efter :P Fint med vitt de blev, har hållit på hela förmiddan och måla ett skåp jag å som vi ska ha på kontoret, i vitt såklart ;) Ska kanske ner till stan imorrn, hör av mej nåt så kanske jag kan kika förbi :)

 
Ingen bild

Hanky

19 augusti 2009 13:51

Vilka fyndos bonitos :) Vad kul det ska bli att ses imorrn!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards