Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Lov

Av Ida Hedberg - 16 december 2008 16:29

Har ganska precis kommit hem från skolan, lite trött i huvudet faktiskt, men vad gör det, nu har jag nämligen jullov :) Måste dock sitta med lite uppgifter imorgon, men känns ändå skönt!


Hade ställt in mig på att vara ensam ikväll, då Per skulle jobba över, så jag hade ställt in mig på att sova i soffan ikväll o kika på nån film i lugn o ro, men inte då! Men han är välkommen hem :)

 Per är och köper Kina mat nu, gott. Ikväll blir det inte många knop, hade bara tänkt se på Bonde, men insåg just att det bara är tisdag idag, attans också. Men får väl vänta till imorgon då, ska nog överleva ;)

 
 
Ingen bild

Emelie

16 december 2008 20:47

Ja jag var dit för jag går där hos en specpedagog. Börjar riktigt till våren!
/Emelie

 
Ingen bild

Moa

17 december 2008 18:30

Hej!

Skönt med jullov =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards