Alla inlägg under augusti 2008

Av Ida Hedberg - 13 augusti 2008 12:00


Vaknade till ett mycket dåligt väder idag, alldeles grått, ingen skymt av nån blåhimmel precis. Regnar jättemycket också, trist!


Nyss hemkommen, händer inte alltför mycket idag, kanske umgås med Moa lite,samt klippa mig.

Gårdagen var nice, shoppade inte överdrivet mycket, men lite iallafall. Vi avslutade våran tripp med att åka upp till Norraberget, fin utsikt :)

Anno :)


Me myself and I :)


Av Ida Hedberg - 11 augusti 2008 18:45

Blir allt mer sällan mellan gångerna jag träffar och umgås med vännerna, inte ens sms skickar vi. Jag menar, det tar inte lång tid, och är inte särskilt ansträngande, men vi är lika dåliga på det alla!


Idag jobbade jag kort dag, schemat slutade i fredags, men jobbade helgen och idag. Så idag blev det sista dan, trodde jag. De behövde folk hela veckan plus början på nästa. Tog några pass, kunde/ville inte ta alla, nån ledig dag innan skolan sätter igång är ju inte helt fel.


Efter jag jobbat umgicks jag med Åsén, mycket trevligt. Nu ikväll ska jag till systerYster för att fira, Sandra och Dan kommer också, kanske nån mer, Don't know!


Imorgon blir det en heldag med Anno, ska bli jättenice, åker till Härnösand och sedan Birsta på tillbaka vägen skulle jag tro.

Av Ida Hedberg - 10 augusti 2008 21:35

Det finns saker, som man helt enkelt känner att man inte kan dela med sig av, fast man så gärna vill. Men det går bara inte, även om det skulle kännas så mycket bättre att dela problemet med någon, och att kunna fundera och lösa det tillsammans.

Jag är Glad att jag berättade för mamma, känns så mycket bättre.


Igår kväll hade vi det helmysigt, jag, mamma, pappa och Per. Satt ute på altanen hela kvällen, åt och drack gott och pratade, hade det mysigt helt enkelt :)

Av Ida Hedberg - 7 augusti 2008 15:16

Om en timme är det dags at åka och jobba. Känns tärt när jag varit ledig sedan i fredagskväll.

Höga Kusten var underbart, måste få nämna det igen. Att åka bort sådär och inte ha några krav och bara vara är härligt. Vi fick dessutom besked när vi precis checkat in, om lägenhet.


Sommarvädret verkar vara långt borta, känns inge vidare alls. Jag vill ha soligt och jättevarmt och ligga på stranden!



Jag funderar och funderar

Av Ida Hedberg - 6 augusti 2008 09:14

Sitter i sängen på hotellrummet nu. Har nyss varit upp och käkat hotellfrukosten, gott, men även väldigt väldigt mätt nu. Vi tar det lite lugnt när klockan är så pass lite ändå, innan vi åker.

Gårdagen är minnesvärd, på olika sätt :) Haft det underbart här uppe i fina Ångermanland, här trivs jag.




Av Ida Hedberg - 5 augusti 2008 11:21

Vädret är sämst, jag som har mina lediga dagar nu...Känns ju inge kul att åka iväg nånstans när det inte är finväder. Men vi bestämde oss för att göra nånting iallafall än att bara sitta hemma. Så på em beger vi oss till Höga Kusten där vi ska käka middag senare ikväll och sover sedan på hotellet.


Marknaden var skoj må jag säga, alltså på lördag kväll, synd att mina vänner försvann hem rätt tidigt av olika anledningar. Tur jag hade min kära arbetskamrat ;)


Igår kväll tog vi bussen in till stan, får la se hur det blir.






Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards