Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Andra dagen avklarad

Av Ida Hedberg - 20 augusti 2008 14:39

Igår kväll var det som sagt kontraktskrivande på nya lägenheten samt var vi till Emma och Johannes och umgicks med dom, och med Linn och Tomas, trevlans och mycket gott fika såklart :)


Nu är alltså andra dagen avklarad. Känns ovant att kliva upp tidigt, vilket det inte är, eftersom jag jobbat hela sommaren och och då ofta börjat sju. Nu börjar jag tidigast halv nio, men ändå...det är ju så mycket jobbigare att kliva upp när det är kallt och regnit ute också...


Bilderna nedan är en sumering av förra helgen.



 Fredan: Carro firades, fyllde 20 nu i sommar.



Lördan: Kräftskiva/inflyttningsfest hos Borg. Per och Nicklas = matvrak ;P


Lördan: En mycket vacker bild på deras fina flickvänner (+ nån som jag ej

vet vad han heter, Borg står bakom han)




Ikväll antar jag att vi fortsätter packa saker, men först ska jag nog passa på att sova lite nu på soffan innan Per kommer hem, då är det dags att fixa maten, har lagt kycklingen i marinad nyss, kommer blir gottit! Imorgon börjar jag inte förrän vid 13 tiden.



Lääängtar sååå mycket tills vi får nycklarna till nya lägenheten. Jag längtar så mycket och har höga förväntningar hur det kommer bli, vilket säkert kommer göra mig besviken...

 
 
Ingen bild

Moe the hoe

20 augusti 2008 16:17

Hej! asså guuu vilka heta flickvänner! de är nästan så man funderar på att konvertera till lebbinismen, vill du ha mig då? xD

 
Ingen bild

Jenni

20 augusti 2008 21:16

Klockren bild på Per och Niklas, haha! ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards